Faktor-faktor yang mempengaruhi penyertaan pelanggan CIMB Bank Shah Alam terhadap Takaful
Takaful is a name for a syariah-compliant insurance which can be used as an alternative to choosing a conventional insurance that features Riba', Gharar and Maisir. Takaful and Insurance have two different contracts although they both have the same purpose of fulfilling the requirements for par...
Saved in:
主要作者: | Mohd Jalaluddin, Mohd Isa |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/7567/1/s817122_01.pdf https://etd.uum.edu.my/7567/2/s817122_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan zakat: Kajian kes Pejabat Zakat Daerah Baling (PZDB), Kedah
由: Abidah, Ab Kadir
出版: (2015) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
由: Nor'azzah, Yusoff
出版: (2016) -
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018) -
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014)