Model amalan pentaksiran formatif dalam kalangan guru-guru kemahiran hidup bersepadu
Formative assessment is an assessment adopted in the School-Based Assessment (SBA) to assess student learning in the classroom. However, since SBA was first introduced in 2011, the issue of teachers' practices in the formative assessments often received attention from various quarters whether t...
Saved in:
主要作者: | Hussin, Ahmad Zaidi |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/8109/1/s95242_01.pdf https://etd.uum.edu.my/8109/2/s95242_02.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
由: Chong, Siaw Chee
出版: (2019) -
Keberkesanan strategi pentaksiran formatif terhadap pencapaian Geografi dan Matematik dalam kalangan pelajar tingkatan satu di daerah Tamparuli Sabah
由: Ritarni, Tokan
出版: (2010) -
Pengaruh kepimpinan pengajaran terhadap efikasi kendiri guru, budaya sekolah dan amalan pentaksiran guru sekolah menengah kebangsaan, Sarawak
由: Talip, Anak Bijat
出版: (2016) -
Merancang, melaksana dan mentaksir dalam konteks pentaksiran berasaskan sekolah : kajian kes guru-guru prinsip perakaunan tingkatan empat
由: Kalai Selvan, Arumugham
出版: (2018) -
Pemodelan hubungan diantara kesejahteraan hidup guru, keserakanan dan kesejahteraan guru di tempat kerja dengan efikasi guru secara kolektif
由: Yusni Zaini, Yusof
出版: (2016)