Garis panduan capaian maklumat melalui kepelbagaian deria dalam penceritaan digital
School teachers are interested to produce their own digital storytelling materials for their teaching purposes. However, the intention cannot be materialized as there is no guideline they can refer to. Meanwhile, digital storytelling in the market is less interesting, therefore teachers and student...
Saved in:
主要作者: | Adi Lukman, Saad |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng eng |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/8562/1/s812509_01.pdf https://etd.uum.edu.my/8562/2/s812509_02.pdf https://etd.uum.edu.my/8562/3/s812509_references.docx |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Garis panduan pembangunan media pengajaran berkonsepkan penceritaan digital untuk tablet skrin sentuh
由: Hashiroh, Hussain
出版: (2017) -
Kajian terhadap penggunaan teknologi maklumat di kalangan pensyarah Politeknik Kota Kinabalu, Sabah : ke arah penghasilan garis panduan ABM berasaskan teknologi maklumat
由: Wang, Joan Yee Juen
出版: (2002) -
Penghasilan manual garis panduan dan format rancangan mengajar (semester) berbantukan komputer
由: Badrun, Muhammad Kamal Ariffin
出版: (2002) -
Pelaksanaan pembelajaran melalui buku teks digital dalam memperkasakan pengajaran guru di sekolah
由: Zarwawi, Nur Fatin Fariha
出版: (2015) -
Kajian bersesuaian terhadap garis panduan laman web p&p berkesan bagi pensyarah-pensyarah di Jabatan Kejuruteraan Elektrik, Politeknik Johor Bahru
由: Ab Sani, Siti Norlina
出版: (2002)