Kesan pembelajaran sejarah melalui multiple document-based lessons (MDBL) terhadap pengetahuan sejarah dan kemahiran pemikiran sejarah
Learning history through text analysis has positive impact on students’ understanding, literacy, interest, and engagement. However, more researches is needed to examine effectiveness for historical knowledge and thinking skills through the integration of multiple historical sources. The purpose of t...
Saved in:
主要作者: | Kaviza, Manar Karam |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng eng eng |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/8845/1/Deposit%20Permission%20Not%20Allow_s902086.pdf https://etd.uum.edu.my/8845/2/S902086_01.pdf https://etd.uum.edu.my/8845/3/S902086_02.pdf https://etd.uum.edu.my/8845/4/s902086_references.docx |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Penggunaan Sumber Sejarah Digital Melalui
Portal Terhadap Kemahiran Pemikiran Sejarah
由: Muniandy @ Ramakrishnan, Renuka
出版: (2015) -
Kemahiran Pemikiran Sejarah Melalui
Penggunaan Teknologi Maklumat Dan
Komunikasi (Tmk) Oleh
Guru Pelatih
由: Che Dahalan, Shakila
出版: (2015) -
Sikap Guru Dalam Pengajaran Sejarah
由: Siti Rohah, Abdullah
出版: (1998) -
Sejarah masyarakat Bugis di Kedah: 1668-1847
由: Jasni, Ahmad
出版: (2021) -
Hikayat Keturunan Raja Negeri Deli: Kelahiran Sebuah Legenda Sejarah
由: Kembaren, Mardiah Mawar
出版: (2011)