Kesan geoplay berasaskan prinsip kelewahan dan modality terhadap aras kemahiran berfikir murid
Fokus kajian ini untuk membangunkan pembelajaran berasaskan permainan Geoplaymenggunakan modul Gamified System Development Process dan menilai keberkesanan tiga strategipenyampaian yang digunakan Geoplay. Tanpa kelewahan dan modality, iaitu visual dan lisan (V&L),kesan kelewahan, iaitu visua...
Saved in:
主要作者: | Khairuddin Nisa |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan dan penggunaan Modul Kaedah Box It terhadap pencapaian Matematik dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi murid Tahun Lima
由: Hemalatha Appadorey
出版: (2023) -
Keberkesanan pengutaraan masalah statistik dalam meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi pelajar menengah rendah
由: Ngah, Norulbiah
出版: (2017) -
Teknik Cerakin: intervensi meningkatkan pencapaian Matematik dan kemahiran berfikir murid tahun tiga
由: Balan Velu
出版: (2023) -
Pembangunan dan pengujian modul kaedah pengajaran berasaskan adventure terhadap pencapaian statistik asas, kemahiran berfikir kritis dan kemahiran kepimpinan (IR)
由: Mohd Afifi Bahurudin Setambah
出版: (2017) -
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
由: Norliza Abdullah
出版: (2018)