Pengajaran guru dalam menggalakkan kreativiti pelajar Tingkatan Empat Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Maluri, Kuala Lumpur

<p>Kajian ini adalah satu penyelidikan berkenaan pengajaran guru dalam menggalakkan kreativiti</p><p>pelajar Tingkatan Empat, Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Maluri, Kuala Lumpur. Kajian ini</p><p>menyentuh mengenai latar belaka...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Zarina Abdullah
格式: thesis
语言:zsm
出版: 2009
主题:
在线阅读:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10258
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:<p>Kajian ini adalah satu penyelidikan berkenaan pengajaran guru dalam menggalakkan kreativiti</p><p>pelajar Tingkatan Empat, Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Maluri, Kuala Lumpur. Kajian ini</p><p>menyentuh mengenai latar belakang kajian yang berkaitan dengan kreativiti pelajar Tingkatan Empat</p><p>di sekolah ini. Ianya juga akan menyentuh berkaitan dengan penyataan masalah dan persoalan kajian</p><p>yang dijalankan. Seterusnya, kajian literatur dilakukan bagi melihat sejauh manakah kajian</p><p>berkaitan dengan kreativiti pelajar dan pengajaran guru dibuat bagi membantu mendapatkan idea serta</p><p>melihat kelebihan dan kekurangan kajian yang lepas. Kajian literatur juga menjelaskan secara</p><p>menyeluruh segala kaitan antara kreativiti dan juga pengajaran guru. Seterusnya dalam kajian ini</p><p>menyentuh tentang metodologi kajian yang digunakan. Kajian ini menggunakan kaedah kualitatif yang</p><p>mana menggunakan tiga teknik asas iaitu, temubual, pemerhatian dan juga kajian pustaka. Ujian yang</p><p>dilakukan dianalisis dan dikaji bagi mendapatkan data yang akan diterangkan dalam keseluruhan</p><p>kajian ini merupakan dapatan kajian. Secara keseluruhannya, pengkaji telah membuat saranan</p><p>dan analisis yang berkaitan dengan</p><p>kajian ini meliputi pengajaran guru dan juga kreativiti pelajar.</p><p></p>