Kesan penggunaan peta minda dalam pemahaman teks bacaan Bahasa Cina Tahun Empat
<p>Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengkaji kesan penggunaan peta minda dalam</p><p>pemahaman teks Bahasa Cina tahun empat jika dibandingkan dengan pengajaran</p><p>konvensional. Kesan kedua-dua kaedah ini terhadap pencapaia...
Saved in:
主要作者: | Chew, Kai Liang |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10336 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan teknik SQ3R terhadap pencapaian murid tahun tiga dalam kefahaman membaca Bahasa Cina
由: Chew, Moi Fong
出版: (2022) -
Perkaitan tingkah laku pelajar dengan masalah yang dihadapi dalam pemahaman bacaan teks bahasa Cina tahun lima /
由: Yap, Lee Choo
出版: (2005) -
Pembangunan dan kesan penggunaan Modul STEM Pembelajaran Inkuiri Berasaskan Projek terhadap kesedaran kefahaman minat, sikap dan pencapaian Matematik dalam topik Ruang Tahun Satu
由: Ng, Chee Hoe
出版: (2021) -
Penggunaan modul transisi Pendidikan Islam
Tahun Satu: kajian kes di sebuah sekolah
rendah dalam daerah Penampang
由: Eka Noorul Azwani Darwin
出版: (2013) -
Kesan penggunaan teknik penyusun grafik terhadap pencapaian pemahaman bacaan teks ekspositori Bahasa Melayu /
由: Abu Bakar Mohd Sheikh
出版: (2009)