Gaya pemikiran dan pendekatan pembelajaran pelajar dalam mata pelajaran perakaunan di sebuah kolej matrikulasi
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk mengenal pasti gaya pemikiran yang dominan dan kecenderungan pendekatan pembelajaran yang diamalkan oleh pelajar matrikulasi dalam mata pelajaran Perakaunan. Sampel kajian ini terdiri daripada 218 orang pelajar jurusan perakaunan dad sebuah kolej matri...
Saved in:
主要作者: | Suzana Mad Hezir |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2012
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10402 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengetahuan dan amalan pemikiran kritis dari persepsi pensyarah perakaunan di Kolej Matrikulasi
由: Haslina Kamaruddin
出版: (2011) -
Kemahiran insaniah dan hubungan dengan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran perakaunan di matrikulasi
由: Uvathi, Mariappan
出版: (2022) -
Kepelbagaian gaya pembelajaran dan hubungannya dengan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
由: Azfariza Abdul Rahim
出版: (2007) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
由: Siti Faridah Shafii
出版: (2018) -
Tahap penguasaan kemahiran generik melalui mata pelajaran kokurikulum dalam kalangan pelajar terpilih di kolej matrikulasi Malaysia
由: Azman Mohamed Nor@Zahari
出版: (2019)