Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
Kepentingan penglibatan ibu bapa dalam pendidikan anak telah banyak dinyatakan oleh kajian-kajian Iepas. Dalam konteks kajian ini, skop penglibatan ibu bapa adalah berdasarkan Model Penglibatan Epstein yang mengandungi enam aspek penglibatan. Aspek-aspek penglibatan tersebut ialah keibubapaan, komun...
Saved in:
Main Author: | Abidah Abd. Rahman |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1104 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pemahaman guru dan penglibatan ibu bapa terhadap pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) program pendidikan khas integrasi masalah pembelajaran di sebuah sekolah menengah /
by: Sitti Hasnah Bandu -
Pelaksanaan program transisi kerjaya (PTK) murid berkeperluan pendidikan khas (MBPK) masalah pembelajaran (MP)
by: Mohd Nassir, Siti Nor Idayu
Published: (2016) -
Pembinaan dan pengujian modul pengajaran isyarat perkataan berfungsi bagi murid berkeperluan pendidikan khas masalah pembelajaran tanpa komunikasi lisan (IR)
by: Ahmad Yazid Yahya
Published: (2018) -
Hubungan persekitaran keluarga dengan tingkah laku ponteng murid berkeperluan Pendidikan Khas masalah pembelajaran (MBPKMP)
by: Tree Nurhayaty Masrukin
Published: (2020) -
Penggunaan teater boneka dalam kaedah pengajaran dan pembelajaran untuk meningkatkan domain psikomotor murid berkeperluan khas
by: Lakshmi Permal
Published: (2021)