Pembangunan dan penggunaan Modul Kaedah Box It terhadap pencapaian Matematik dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi murid Tahun Lima
<p>Kajian ini dijalankan bagi membangunkan modul Kaedah Box It dalam mata</p><p>pelajaran Matematik Tahun Lima bagi topik bahagi. Selain itu, kajian ini juga</p><p>bertujuan untuk menguji kesan Modul yang dibangunkan iaitu Modul K...
Saved in:
Main Author: | Hemalatha Appadorey |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11143 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi murid tahun lima dalam penyelesaian masalh Matematik berayat
by: Siti Nurul Iffah Sh Ngah
Published: (2018) -
Pemahaman dan kebolehan berfikir aras tinggi dalam operasi bergabung nombor bulat murid tahun lima /
by: Wong, Boon Seang
Published: (2017) -
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
by: Sharliza Mohd Salleh
Published: (2017) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
by: Sabran, Siti Marlina
Published: (2013) -
Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
by: Raiqah Qudsiyah Ridzuan
Published: (2017)