Pembangunan dan penggunaan Modul Kaedah Box It terhadap pencapaian Matematik dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi murid Tahun Lima
<p>Kajian ini dijalankan bagi membangunkan modul Kaedah Box It dalam mata</p><p>pelajaran Matematik Tahun Lima bagi topik bahagi. Selain itu, kajian ini juga</p><p>bertujuan untuk menguji kesan Modul yang dibangunkan iaitu Modul K...
Saved in:
主要作者: | Hemalatha Appadorey |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2023
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11143 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi murid tahun lima dalam penyelesaian masalh Matematik berayat
由: Siti Nurul Iffah Sh Ngah
出版: (2018) -
Pemahaman dan kebolehan berfikir aras tinggi dalam operasi bergabung nombor bulat murid tahun lima /
由: Wong, Boon Seang
出版: (2017) -
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013) -
Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
由: Raiqah Qudsiyah Ridzuan
出版: (2017)