Kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhadap kemahiran literasi awal kanak-kanak taska
<p>Kajian tentang kemahiran literasi awal dalam kalangan kanak-kanak taska di Malaysia masih terhad dan belum berkembang dengan lebih meluas lagi. Justeru, kajian ini dijalankan terhadap kanak-kanak taska untuk mengenal pasti kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhad...
Saved in:
主要作者: | Juppri Bacotang |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2012
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11595 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan dan kebolehgunaan indikator kemahiran literasi awal kanak-kanak
由: Juppri Bacotang
出版: (2019) -
Kesan intervensi awal berasaskan keibubapaan dan teknologi bantuan terhadap kemahiran literasi awal bahasa Inggeris kanak-kanak sindrom down /
由: Ng, Poi Ni
出版: (2016) -
Kompetensi guru pendidikan awal kanak-kanak Taska dan Tadika
由: Nur Hafizaliyana Hassan
出版: (2019) -
Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
由: Rashidah Elias
出版: (2017) -
Amalan literasi ibu bapa dengan perkembangan bahasa kanak-kanak tiga tahun di taska Putrajaya
由: Najwa Ahmad
出版: (2019)