Kesan pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding terhadap pencapaian dan peningkatan pembelajaran ICT pelajar tingkatan 4 (IR)
Kajian ini dijalankan untuk melihat kesan pendekatan pembelajaran berasaskan projek dari segi pencapaian dan peningkatan pembelajaran Information and Communication Technology (ICT) pelajar di Tingkatan 4. Kajian melibatkan dua set modul, iaitu modul pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding...
Saved in:
主要作者: | Faridah Salam |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1248 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
由: Shamsurya, Hamden Hamid
出版: (2022) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap kemahiran pemikiran kritikal, kemahiran komunikasi lisan dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Pengajian Am
由: Kiplie, Amit
出版: (2014) -
Kesan pembelajaran berasaskan masalah dan pembelajaran kolaboratif berbantukan geometer’s sketch pad terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran kolaboratif pelajar tingkatan empat
由: Jupri Basari
出版: (2023) -
Amalan guru untuk memajukan diri menggunakan ICT dalam proses pengajaran dan pembelajaran
由: Mohd. Yusof, Rozilah
出版: (2009) -
Kesan Pencapaian Dan Sikap Pelajar
Tingkatan Dua Di Kulim Terhadap
Penggunaan Alat Bantu Mengajar
Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran
Geografi
由: Nadeson, Elamarin
出版: (2004)