Pendekatan visual untuk meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji dan menganalisis keberkesanan pengajaran dan pembelajaran menggunakan pendekatan visual semasa proses pengajaran dan pembelajaran dalam meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran. Pendekatan visual digunakan untuk memberi kefahaman yang jelas kepada murid cac...
Saved in:
主要作者: | Norzuraina Mohd Nor |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1433 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Gaya pembelajaran pendidikan seni visual
dalam perkembangan kreativiti murid
由: Aini Hassan
出版: (2013) -
Ekspresi pengalaman visual pelajar Orang Asli dalam catan bagi mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
由: Norazian Rona
出版: (2014) -
Pengaruh kepercayaan tentang pendidikan seni visual dan kreativiti pengajaran guru pendidikan seni visual terhadap perkembangan artistik murid sekolah rendah
由: Rosmawati Hamzah
出版: (2009) -
Pembinaan Bahasa Seni Visual dalam meningkatkan penguasaan standard kandungan apresiasi seni murid-murid tingkatan 2
由: Nurul Eza Martu
出版: (2020) -
Perisian kursus multimedia mata pelajaran Pendidikan Seni Visual bagi topik logo (APH-Pensil) (IR)
由: Ridzuan Hussin
出版: (2009)