Hubungan di antara gaya kognitif dan gaya belajar di kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
Kajian ini membincangkan hubungan di antara gaya kognitif dan gaya belajar di kalangan pelajar tingkatan empat. Sampel kajian dipilih daripada empat buah sekolah menengah di sekitar Daerah Batang Padang, Perak. Group Embedded Figure Test (GEFT) digunakan bagi mengenalpasti dua jenis gaya kognitif ia...
Saved in:
Main Author: | Nur Haziyanti Mohamad Khalid |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1473 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Personaliti dan cara gaya belajar pelajar tingkatan empat aliran sains dan sastera di sekolah menengah (IR)
by: Zainal Abidin Hadzir
Published: (2013) -
Pengaruh jantina, gaya kognitif dan personaliti warna terhadap pencapaian akademik pelajar diploma
by: Rashidin Idris
Published: (2019) -
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
by: Musa, Nurliana
Published: (2008) -
Hubungan Penghargaan Kendiri dan Kemurungan ke atas Pencapaian Akademik Pelajar Tingkatan Empat
by: Khairul Bariyah, Kassim
Published: (2003) -
Gaya Pengurusan Konflik di Kalangan Pelajar Sekolah Ma'ahad Tahfiz Manhal HPA
by: Shariffah Nur Bahijah, Syed Mahmood
Published: (2011)