Penggunaan ICT dalam kalangan guru Program Pendidikan Khas Integrasi Masalah Pembelajaran di sekolah rendah (IR)
Kajian ini bertujuan bagi mengenalpasti sejauh mana penggunaan ICT dalam kalangan guru Program Pendidikan Khas Integrasi Masalah Pembelajaran di sekolah rendah dan faktor-faktor yang mempengaruhinya. Kaedah tinjauan berbentuk kuantitatif digunakan bagi menjalankan kajian ini yang melibatkan 209 oran...
Saved in:
Main Author: | Siti Badariah Mohamad |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1495 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap kecerdasan emosi guru-guru pendidikan khas integrasi di Sekolah Rendah daerah Batu Pahat, Johor
by: Mohd. Sajat, Nofazilah
Published: (2014) -
Tahap kecerdasan emosi guru-guru pendidikan khas integrasi di sekolah rendah daerah Batu Bahat, Johor
by: Mohd. Sajat, Nofazilah
Published: (2014) -
Hubungan antara beban tugas guru dengan kepuasan kerja guru Program Pendidikan Khas Integrasi di Petaling Perdana Selangor
by: Muhammad Fadhil Ritin
Published: (2023) -
Meneroka faktor-faktor yang mempengaruhi keberkesanan pengajaran guru-guru Pendidikan Khas masalah pembelajaran
by: Shamsul Rizal Khalil
Published: (2023) -
Pelaksanaan program transisi kerjaya (PTK) murid berkeperluan pendidikan khas (MBPK) masalah pembelajaran (MP)
by: Mohd Nassir, Siti Nor Idayu
Published: (2016)