Tahap Konsep Kendiri Membaca pelajar Tingkatan Empat yang mengikuti Program Nilam (IR)
Tujuan kajian ini adalah untuk mengenal pasti tahap Konsep Kendiri Membaca yang mencakupi aspek sikap, minat dan kepuasan membaca pelajar yang mengikuti Program Nadi Ilmu Amalan Membaca (NILAM). Di samping itu juga objektif kajian adalah untuk mengenal pasti status pelaksanaan Program NILAM di sekol...
Saved in:
主要作者: | Giam, Lee Hui |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1499 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias
出版: (2016) -
Keberkesanan program NILAM terhadap tahap pemahaman membaca dalam kalangan murid sekolah rendah dari sebuah sekolah di Brickfields, Kuala Lumpur /
由: Laxme, Preyalatha E. Narayanan -
Peranan pusat sumber sekolah (PSS) dalam mempromosikan gerakan tabiat membaca di bawah Program NILAM /
由: Padlon Abdul Rahman
出版: (2004) -
Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
由: Nor Azlina Alias
出版: (2014) -
Kesahan dan kebolehpercayaan instrumen penilaian kendiri pembelajaran algebra tingkatan empat (IR)
由: Low, Chai Peng
出版: (2015)