Kesahan dan kebolehpercayaan instrumen untuk menilai pembelajaran Geometri tingkatan 1 (IR)
Kajian ini bertujuan membina instrumen untuk: menilai murid dalam pembelajaran geometri tingkatan 1 dan menentukan kesahan kandungan dan kebolehpercayaannya. Kaedah yang digunakan untuk membina instrumen dalam kajian ini adalah berpandukan Model Penilaian Konteks-Input-Proses-Produk (KIPP). Kajian i...
Saved in:
Main Author: | Leow, Tze Wei |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2309 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesahan dan kebolehpercayaan instrumen penilaian kendiri pembelajaran algebra tingkatan empat (IR)
by: Low, Chai Peng
Published: (2015) -
Kesahan dan kebolehpercayaan instrumen penilaian Pendidikan Luar (IR)
by: Alvin Raj Santhanadass
Published: (2015) -
Kebolehpercayaan dan kesahan instrumen naik turun bangku untuk pengujian daya tahan kardiovaskular (IR)
by: Zainuddin Awang
Published: (2018) -
Kebolehpercayaan dan kesahan konstruk Instrumen Kecerdasan Intelek secara dalam talian /
by: Tuan Norasiah Tuan Ibrahim
Published: (2011) -
Kebolehpercayaan dan kesahan konstruk instrumen kecerdasan pelbagai Malaysia (MyMica) /
by: Rusminah Musliman
Published: (2008)