Kesedaran dan komitmen pendidikan pembangunan lestari dalam komuniti sekolah menerusi program sekolah lestari di Malaysia (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai kesedaran dan komitmen pendidikan pembangunan lestari (education/or sustainable development-ESD) dalam kalangan pelajar, guru dan ibu/bapa/penjaga yang terlibat dalam Program Sekolah Lestari Anugerah Alam Sekitar (SLAAS) yang bertindak sebagai pengukur utama. Kesed...
Saved in:
主要作者: | Hanifah Mahat |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2372 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tahap kesedaran alam sekitar dalam konsep pembangunan lestari dalam kalangan pelajar sekolah menengah /
由: Suriati Sulaiman
出版: (2009) -
Keberkesanan Bengkel Integrasi
Untuk Pembangunan Lestari Dalam
Kalangan Guru Pelatih
由: Megat Jiwa, Rabiatul Adawiah
出版: (2014) -
Pembangunan model program pusat pembelajaran komuniti lestari (PPPKL) Orang Asli berasaskan persekitaran lokal /
由: Mazzlida Mat Deli
出版: (2020) -
Kegembiraan lestari dalam kalangan pensyarah di Universiti Penyelidikan Malaysia
由: Abdul Aziz, Abdul Rashid
出版: (2014) -
Pembangunan metrik penilaian universiti lestari
由: Abdul Shakur, Elia Syarafina
出版: (2013)