Kajian kes eksploratori dalam mata pelajaran Sains sekolah rendah melalui pendekatan projek (IR)
Tujuan kajian ini adalah untuk meneroka pelaksanaan Pendekatan Projek (PP) ke atas pembelajaran murid Tahun Satu. Fokus kajian ialah mengenal pasti kerangka alternatif murid, mengkaji pembentukan konsep sains murid, mengukur minat dan motivasi murid serta mengenal pasti isu dan cabaran yang dihadapi...
Saved in:
主要作者: | Mohd Halim Marzuki |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2380 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pendekatan visual untuk meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
由: Norzuraina Mohd Nor
出版: (2015) -
Pembangunan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi mata pelajaran sains tahun 5
由: Azlili Murad
出版: (2018) -
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi menerusi pembelajaran mata pelajaran Sejarah dalam kalangan pelajar tingkatan empat: satu kajian kes (IR)
由: Bavani Nandakumal
出版: (2016) -
Pembangunan multimedia cakera padat untuk mata pelajaran sains bahan
由: Ong, Tze Ching
出版: (2003) -
Penerokaan Kemahiran Proses Sains Asas dan elemen STEM dalam kalangan kanak-kanak Prasekolah menerusi Pendekatan Projek
由: Khusnidar Muhammad Daud
出版: (2022)