Peranan guru dan ibu bapa merangsang perkembangan sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti bermain (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti peranan guru dan ibu bapa dalam merangsang perkembangan sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti bermain. Kajian ini berdasarkan tiga objektif utama iaitu mengenal pasti perkembangan sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti bermain, mengenal pasti peranan yang dimai...
Saved in:
Main Author: | Rizalina Mat Radzi |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2407 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perkembangan kemahiran sosial kanak-kanak melalui bermain: satu kajian kes di sebuah prasekolah (IR)
by: Jaslinah Makantal
Published: (2012) -
Pemupukan kemahiran sosioemosi kanak-kanak melalui aktiviti main peranan di tadika swasta
by: Siti Affiza Mohammad
Published: (2021) -
Perkembangan kecerdasan spiritual kanak kanak prasekolah melalui bermain
by: Iylia Dayana Shamsudin
Published: (2013) -
Pembinaan dan validasi Instrumen Perkembangan Sosioemosi Kanak-Kanak Prasekolah menggunakan model pengukuran Rasch (IR)
by: Mohd Sahardi Ismail
Published: (2018) -
Penglibatan ibu bapa dalam perkembangan holistik kanak-kanak di Taska Permata Kemas (IR)
by: Nurhusna Abdul Malek
Published: (2017)