The use of metacognitive strategies to enhance listening comprehension among form six students (IR)
Kajian ini telah dijalankan untuk mengenalpasti keberkesanan strategi metakognisi sebagai panduan untuk kefahaman mendengar. Kajian kuasi-experimen ini bertujuan untuk menyelidik kesan pengajaran strategi metakognisi secara explisit di dalam bilik darjah terhadap pencapaian pelajar dalam kemahiran k...
Saved in:
主要作者: | Logambal@Latha K. Krishnan |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | eng |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2427 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Metacognitive strategy training on pre-university students’ listening achievement and metacognitive awareness
由: Saratha, K. Krishnan
出版: (2021) -
Teachers' conceptions towards the usage of authentic materials to teach listening comprehension in the ESL classroom (IR)
由: Gunavathy Krishnan
出版: (2009) -
A study of the reading comprehension strategies in think-aloud protocols by lower six students of SMK Raja Chulan, Ipoh (IR)
由: Ng, Min Hong
出版: (2007) -
Development and evaluation of digital storytelling on listening comprehension for kindergarten pupils
由: Loniza, Amor F
出版: (2020) -
The effect of semantic mapping strategy training on reading comprehension of scientific texts among matriculation students (IR)
由: Thuwaibah Mohd Junaid
出版: (2005)