Kesan pengajaran terus nilai dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi penerapan patriotisme (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks. Reka bent...
Saved in:
Main Author: | Mohmad Noor Mohmad Taib |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2671 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
by: Mohmad Taib, Mohmad Noor
Published: (2006) -
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
by: Mohmad Taib, Mohmad Noor
Published: (2006) -
Pemupukan semangat patriotisme di kalangan pelajar sekolah menengah menerusi pengajaran dan pembelajaran sejarah- satu kajian kes tingkatan dua (IR)
by: Abd Sukor Yusof
Published: (2003) -
Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme (IR)
by: Abd Malek Selamat
Published: (2004) -
Kaedah pengajaran terus nilai dalam pengajaran dan pembelajaran Sivik dan Kewarganegaraan bagi penerapan semangat patriotisme (IR)
by: Razila Aw Kamaludin
Published: (2017)