Kesan animasi bersegmen dengan pelbagai strategi kawalan pengguna terhadap prestasi dan bebanan kognitif pelajar (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai kesan animasi bersegmen dengan pelbagai strategi kawalan pengguna terhadap prestasi dan bebanan kognitif pelajar yang berbeza tahap pengetahuan sedia ada. Penilaian dilakukan melalui ujian pos dan ujian bebanan kognitif manakala lima strategi kawalan pengguna terse...
Saved in:
主要作者: | Anuar Hassan |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2685 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Koswer Strategi Animasi Pelbagai Kawalan Pengguna Terhadap Prestasi Kognitif Dan Ketekalan Pelajar [ LB1028.3. Z26 2007 f rb ].
由: Mohamad Ali, Ahmad Zamzuri
出版: (2007) -
Kesan tahap realistik karakter animasi talking-head terhadap prestasi pembelajaran dan emosi pelajar. (IR)
由: Mohd Najib Hamdan
出版: (2015) -
Kesan pelbagai strategi Multimedia Instructional Message untuk pembelajaran berasaskan simulasi terhadap pencapaian dan bebanan kognitif (IR)
由: Mohd Syahrizad Elias
出版: (2016) -
Kecerdasan emosi dan hubungannya dengan stres bebanan tugas guru tadika (IR)
由: Norainil Ummi Yusof@Hasan
出版: (2017) -
Pendekatan kognitif dalam penilaian prestasi
由: Foo,, Peter Chee Hui
出版: (1997)