Penguasaan domain kognitif aras tinggi dalam Matematik TIMSS murid tahun empat dan korelasinya dengan perlakuan metakognitif (IR)
Kajian kuantitatif berbentuk analisis deskriptif dan inferensi ini adalah untuk melihat tahap penguasaan domain kognitif aras tinggi dalam matematik TIMSS murid tahun empat dan korelasinya dengan perlakuan metakognitif. Sampel terdiri daripada 125 orang murid tahun empat dari empat buah sekolah FELD...
Saved in:
Main Author: | Rossalmi Mohd Nawi |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2823 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perlakuan metakognitif murid Tahun Lima dalam penyelesaian masalah matematik (IR)
by: Suzana Anwar
Published: (2015) -
Hubungan antara pencapaian domain kognitif
sains dengan pencapaian sains mengikut
jantina: satu analisis TIMSS 2011
by: Erlyanah Murillah
Published: (2014) -
Status budaya organisasi dan korelasinya dengan hasilan perlakuan di Universiti Brunei Darussalam /
by: Muhammad Salleh Hj Omar, Haji
Published: (1999) -
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi murid tahun lima dalam penyelesaian masalh Matematik berayat
by: Siti Nurul Iffah Sh Ngah
Published: (2018) -
Perlakuan metakognitif murid sekolah rendah dalam penyelesaian masalah Matematik bukan rutin bagi topik pecahan
by: Mohd Ashraff Musa
Published: (2022)