Penguasaan domain kognitif aras tinggi dalam Matematik TIMSS murid tahun empat dan korelasinya dengan perlakuan metakognitif (IR)
Kajian kuantitatif berbentuk analisis deskriptif dan inferensi ini adalah untuk melihat tahap penguasaan domain kognitif aras tinggi dalam matematik TIMSS murid tahun empat dan korelasinya dengan perlakuan metakognitif. Sampel terdiri daripada 125 orang murid tahun empat dari empat buah sekolah FELD...
Saved in:
主要作者: | Rossalmi Mohd Nawi |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2823 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Perlakuan metakognitif murid Tahun Lima dalam penyelesaian masalah matematik (IR)
由: Suzana Anwar
出版: (2015) -
Hubungan antara pencapaian domain kognitif
sains dengan pencapaian sains mengikut
jantina: satu analisis TIMSS 2011
由: Erlyanah Murillah
出版: (2014) -
Status budaya organisasi dan korelasinya dengan hasilan perlakuan di Universiti Brunei Darussalam /
由: Muhammad Salleh Hj Omar, Haji
出版: (1999) -
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi murid tahun lima dalam penyelesaian masalh Matematik berayat
由: Siti Nurul Iffah Sh Ngah
出版: (2018) -
Perlakuan metakognitif murid sekolah rendah dalam penyelesaian masalah Matematik bukan rutin bagi topik pecahan
由: Mohd Ashraff Musa
出版: (2022)