Keberkesanan pembelajaran kooperatif model STAD terhadap pencapaian tajuk pepejal geometri dan motivasi murid berpencapaian sederhana (IR)
Kajian ini bertujuan menentukan keberkesanan kaedah pembelajaran kooperatif model STAD (Students Team Achievement Division) berbanding dengan kaedah pengajaran tradisional terhadap pencapaian matematik dan motivasi pembelajaran. Kaedah eksperimen kuasi digunakan dalam kajian ini. Sampel kajian seram...
Saved in:
Main Author: | Jaya Mala Kupusamy |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2830 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan modul pengintegrasian geogebra topik trigonometri terhadap pencapaian dan motivasi bagi murid berpencapaian rendah (IR)
by: Muhamad Hafizhuddin Abdul
Published: (2016) -
Keberkesanan kaedah kooperatif cantuman (Jigsaw) dalam tajuk haba pembakaran untuk mata pelajaran Kimia tingkatan 5 (IR)
by: Yeo, Chong Eu
Published: (2011) -
Kesan penggunaan model STAD terhadap pencapaian karangan keperihalan murid Cina
by: Zaliyatunnur Awang Kechik
Published: (2019) -
Perbandingan kaedah koperatif model TGT dan STAD terhadap minat, motivasi, pencapaian dan KBAT mata pelajaran Sejarah (IR)
by: Ruzianah Misman
Published: (2017) -
Penilaian pendekatan pembezaan pengajaran terhadap pencapaian dan sikap murid dalam tajuk ikatan kimia (IR)
by: Shafiza Hanim Azizan
Published: (2017)