Keberkesanan pembelajaran kooperatif model STAD terhadap pencapaian tajuk pepejal geometri dan motivasi murid berpencapaian sederhana (IR)
Kajian ini bertujuan menentukan keberkesanan kaedah pembelajaran kooperatif model STAD (Students Team Achievement Division) berbanding dengan kaedah pengajaran tradisional terhadap pencapaian matematik dan motivasi pembelajaran. Kaedah eksperimen kuasi digunakan dalam kajian ini. Sampel kajian seram...
Saved in:
主要作者: | Jaya Mala Kupusamy |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2830 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan penggunaan modul pengintegrasian geogebra topik trigonometri terhadap pencapaian dan motivasi bagi murid berpencapaian rendah (IR)
由: Muhamad Hafizhuddin Abdul
出版: (2016) -
Keberkesanan kaedah kooperatif cantuman (Jigsaw) dalam tajuk haba pembakaran untuk mata pelajaran Kimia tingkatan 5 (IR)
由: Yeo, Chong Eu
出版: (2011) -
Kesan penggunaan model STAD terhadap pencapaian karangan keperihalan murid Cina
由: Zaliyatunnur Awang Kechik
出版: (2019) -
Perbandingan kaedah koperatif model TGT dan STAD terhadap minat, motivasi, pencapaian dan KBAT mata pelajaran Sejarah (IR)
由: Ruzianah Misman
出版: (2017) -
Penilaian pendekatan pembezaan pengajaran terhadap pencapaian dan sikap murid dalam tajuk ikatan kimia (IR)
由: Shafiza Hanim Azizan
出版: (2017)