Elemen kemahiran abad ke-21 dan indikator kreativiti kanak-kanak dalam proses reka bentuk permainan penceritaan digital (IR)
Kajian ini bertujuan menganalisis indikator kreativiti dan elemen kemahiran abad ke-21 dalam proses reka bentuk permainan penceritaan digital menggunakan peranti Teknologi Kapasitif Sentuhan dalam persekitaran bilik darjah terhadap kanak-kanak. Melalui indikator kreativiti, kajian memberi fokus kepa...
Saved in:
主要作者: | Laili Farhana Md Ibharim |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2838 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kerangka elemen reka bentuk keselamatan kanak-kanak bagi kediaman berbilang tingkat
由: Yusuf, Siti Ayu Zubaidah
出版: (2022) -
Reka Bentuk Produk Bantuan Pembelajaran Bagi Kanak-Kanak Autisme
由: Norhidayah, Binti Abdullah
出版: (2019) -
Pembangunan dan kebolehgunaan indikator kemahiran literasi awal kanak-kanak
由: Juppri Bacotang
出版: (2019) -
Kreativiti dalam lukisan kanak-kanak prasekolah /
由: Putri Lily Suraini Baharuddin
出版: (2007) -
Pengetahuan dan proses pengajaran guru terhadap elemen dalam pembelajaran abad ke-21
由: Muhammad Izzat Mailis
出版: (2021)