Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian kemahiran proses sains bersepadu sekolah rendah (IR)
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menentusahkan Ujian Kemahiran Proses Sains Bersepadu Sekolah Rendah. Instrumen ini sesuai untuk menilai tahap penguasaan murid-murid tahap dua sekolah rendah, iaitu murid tahun 4 hingga 6 berumur 10 hingga 12 tahun di Malaysia dalam kemahiran proses sains berse...
Saved in:
Main Author: | Salasiah Zainuddin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2855 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian subjektif kemahiran proses sains asas dan bersepadu sekolah rendah
by: Shaliny Panneir Selvam
Published: (2019) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen kemahiran proses sains untuk sekolah menengah atas (IR)
by: Mohd Al-Junaidi Mohamad
Published: (2012) -
Pengetahuan dan pelaksanaan kemahiran proses sains bersepadu dalam kalangan guru sains menengah rendah (IR)
by: Saniah Sembak
Published: (2017) -
Pencapaian kemahiran proses sains asas dan bersepadu di kalangan guru sains sekolah rendah
by: Lay, Yoon Fah
Published: (1999) -
Pembinaan Ujian Diagnostik
Kemahiran Proses Sains Bersepadu
Tahun Lima Menggunakan Model
Pengukuran Rasch
by: Mustafa, Nazahiyah
Published: (2023)