Mitos tentang kanak-kanak dan ibu bapa dalam iklan produk susu formula di Malaysia (IR)
Kajian ini memfokuskan kepada aspek kewujudan pelbagai tanda yang membawa makna menjurus kepada mitos tentang kanak-kanak dan ibubapa dalam iklan produk susu formula di Malaysia. Antara bentuk tanda yang diperolehi menerusi analisis ini adalah seperti imej, audio, animasi, serta frasa. Analisis yang...
Saved in:
Main Author: | Mohd Ridhuan Ismail |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2881 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Ketidakhadiran ibu bapa dan kesannya ke atas kesejahteraan sosial dan emosi seorang kanak-kanak lima tahun (IR)
by: Rozinah Junaidi
Published: (2016) -
Pemerdagangan wanita dan kanak-kanak ke Indonesia: Kajian kes Kepulauan Riau
by: Siregar, Hadin Musa
Published: (2015) -
Pola asuhan dalam pemerolehan bahasa kanak-kanak tadika bandar Palembang Indonesia (IR)
by: Soeparno, Nofita Anggraini
Published: (2015) -
Pembinaan dan validasi Instrumen Perkembangan Sosioemosi Kanak-Kanak Prasekolah menggunakan model pengukuran Rasch (IR)
by: Mohd Sahardi Ismail
Published: (2018) -
Kajian kes tahap perapatan dan rasa selamat dalam kalangan kanak-kanak di sebuah prasekolah (IR)
by: Syarifah Ratna Sari Syed Mohd Zain
Published: (2015)