Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR)
<p>Pendidikan Jasmani dan Kesihatan (PJK) sering dianggap sebagai mata pelajaran sampingan, tidak penting mahupun mata pelajaran main-main. Rasionalnya adalah kerana mata pelajaran ini tidak dinilai dalam peperiksaan-peperiksaan utama, mata pelajaran ini di pandang sambil lewa sehingga...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3130 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
id |
oai:ir.upsi.edu.my:3130 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
oai:ir.upsi.edu.my:31302020-02-27 Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) 2017 Ruzeanna Abdullah@Jahari GV Recreation Leisure <p>Pendidikan Jasmani dan Kesihatan (PJK) sering dianggap sebagai mata pelajaran sampingan, tidak penting mahupun mata pelajaran main-main. Rasionalnya adalah kerana mata pelajaran ini tidak dinilai dalam peperiksaan-peperiksaan utama, mata pelajaran ini di pandang sambil lewa sehingga ada sekolah yang mengambil waktu mata pelajaran Pendidikan Jasmani untuk di gantikan dengan aktiviti pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran lain yang lebih penting dan di ambil dalam peperiksaan utama.</p> 2017 thesis https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3130 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3130 text zsm closedAccess Masters Universiti Pendidikan Sultan Idris Fakulti Sains Sukan dan Kejurulatihan N/A |
institution |
Universiti Pendidikan Sultan Idris |
collection |
UPSI Digital Repository |
language |
zsm |
topic |
GV Recreation Leisure |
spellingShingle |
GV Recreation Leisure Ruzeanna Abdullah@Jahari Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) |
description |
<p>Pendidikan Jasmani dan Kesihatan (PJK) sering dianggap sebagai mata pelajaran sampingan, tidak penting mahupun mata pelajaran main-main. Rasionalnya adalah kerana mata pelajaran ini tidak dinilai dalam peperiksaan-peperiksaan utama, mata pelajaran ini di pandang sambil lewa sehingga ada sekolah yang mengambil waktu mata pelajaran Pendidikan Jasmani untuk di gantikan dengan aktiviti pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran lain yang lebih penting dan di ambil dalam peperiksaan utama.</p> |
format |
thesis |
qualification_name |
|
qualification_level |
Master's degree |
author |
Ruzeanna Abdullah@Jahari |
author_facet |
Ruzeanna Abdullah@Jahari |
author_sort |
Ruzeanna Abdullah@Jahari |
title |
Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) |
title_short |
Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) |
title_full |
Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) |
title_fullStr |
Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) |
title_full_unstemmed |
Pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran Pendidikan Jasmani sekolah menengah (IR) |
title_sort |
pengaruh gaya kepimpinan guru terhadap tahap kepuasan murid dalam pengajaran dan pembelajaran pendidikan jasmani sekolah menengah (ir) |
granting_institution |
Universiti Pendidikan Sultan Idris |
granting_department |
Fakulti Sains Sukan dan Kejurulatihan |
publishDate |
2017 |
url |
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3130 |
_version_ |
1747833066005463040 |