Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
Kajian ini bertujuan membangunkan dan menguji keberkesanan kit bacaan awal Bahasa Malaysia untuk kanak-kanak yang diberi nama KitAB Cerdas. Pembangunan KitAB Cerdas dilaksanakan dengan menggunakan Model ADDIE KitAB Cerdas. Pendekatan kuantitatif menggunakan reka bentuk kuasi-eksperimental digunakan...
Saved in:
Main Author: | Rashidah Elias |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3133 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kompetensi guru pendidikan awal kanak-kanak Taska dan Tadika
by: Nur Hafizaliyana Hassan
Published: (2019) -
Kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhadap kemahiran literasi awal kanak-kanak taska
by: Juppri Bacotang
Published: (2012) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
by: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
Published: (2015) -
Keberkesanan penggunaan lagu terhadap penguasaan bacaan awal Bahasa Inggeris kanak-kanak prasekolah
by: Manisah Che Nawi
Published: (2021) -
Keberkesanan Kaedah Gabungan Bunyikata dalam Kebolehan Awal Bacaan dikalangan Kanak-Kanak Prasekolah
by: Menon, Nani
Published: (2000)