Faktor demografi dan kekangan menggunakan bahan sumber kemahiran berfikir aras tinggi dalam kalangan guru ekonomi (IR)
<p>Tujuan kajian dijalankan adalah untuk menentukan hubungan antara faktor demografi guru dengan kekangan menggunakan bahan sumber KBAT di sekolah. Reka bentuk kajian kuantitatif yang menggunakan kaedah tinjauan melalui pengedaran borang soal selidik telah dipilih bagi menyempurnakan k...
Saved in:
主要作者: | Nur Fitah Jaafar |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3360 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
由: Norliza Abdullah
出版: (2018) -
Pengintegrasian kemahiran berfikir dan peta minda Buzan bagi penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi
由: Tee, Tze Kiong
出版: (2013) -
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017) -
Faktor kesediaan guru melaksanakan kemahiran berfikir aras tinggi dalam pengajaran sejarah /
由: Nur Hawa Hanis Abdullah
出版: (2018) -
Keberkesanan penggunaan modul pengajaran kooperatif terhadap penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran ekonomi
由: Azieyana Aziz
出版: (2019)