Gaya pembelajaran murid bermasalah pembelajaran dalam mata pelajaran Pendidikan Islam dan j-QAF (IR)
Kajian ini bertujuan untuk meneroka kecenderungan gaya pembelajaran murid bermasalah pembelajaran Berkemampuan Tahap Tinggi (MBPBTT) dalam mata pelajaran Pendidikan Islam dan j-QAF. Kajian ini ialah satu kajian kes iaitu data kajian diperoleh melalui pemerhatian, temu bual dan hasil kerja murid. Kaj...
Saved in:
Main Author: | Mohd Razimi Husin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=337 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan kepemimpinan instruksional dengan pencapaian murid pendidikan islam Program J-Qaf
by: Nurfazhillah Sabit
Published: (2013) -
Gaya pembelajaran murid orang asli di Perak dalam pendidikan Islam (IR)
by: Mohamad Yusri Bakir
Published: (2017) -
Kesan kaedah gabung bunyi kata terhadap literasi awal Al-Quran dalam kalangan murid-murid pendidikan khas bermasalah pembelajaran (IR)
by: Aminuddin Khalit
Published: (2015) -
Amalan pengajaran berasaskan pembelajaran koperatif dalam mata pelajaran Pendidikan Islam Sekolah Menengah
by: Jamilah Ahmad
Published: (2022) -
Perlaksanaan program inklusif bagi pelajar-pelajar pendidikan bermasalah pembelajaran di program integrasi
by: Hassan, Murnie
Published: (2013)