Kesan pengajaran terancang Kohesi Nahuan Konjungsi dalam penulisan karangan Bahasa Melayu (IR)
Kajian ini bertujuan menentukan kesan pengajaran Kohesi Nahuan Konjungsi (KNK)secara terancang terhadap tahap pencapaian penulisan karangan Bahasa Melayu dalam kalangan murid tingkatan empat. Kaedah kuasi eksperimen telah digunakan dalam kajian ini bagi melihat kesan penggunaan modul pengajaran KNK...
Saved in:
主要作者: | Ramli Yaacob |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3527 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengajaran kemahiran penulisan karangan naratif bahasa Melayu menggunakan kaedah kata tanya (IR)
由: Mariam Md Saad
出版: (2011) -
Kesan teknik eksplorasi internet berasaskan pendekatan konstruktivisme terhadap penulisan karangan fakta (IR)
由: Kavitha Ratnam
出版: (2017) -
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
由: Norliza Abdullah
出版: (2018) -
Kesan pelaksanaan pendekatan pembelajaran koperatif model STAD dalam penulisan karangan Bahasa Melayu murid tingkatan dua
由: Suzana Abu Hassan
出版: (2018) -
Pembinaan model pengajaran kemahiran menulis karangan berdasarkan teori konstruktivisme (IR)
由: Norafidah Noralidin
出版: (2017)