Tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan koperasi di sekolah menengah daerah Hulu Selangor (IR)
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk mengenal pasti tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan koperasi sekolah dalam kalangan pelajar sekolah menengah di daerah Hulu Selangor berdasarkan model SERVQUAL dan SERVPERF yang disesuaikan dengan perkhidmatan koperasi. Kajian ini melib...
Saved in:
主要作者: | Roslina Mustapha |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3528 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tahap pengetahuan dan tahap kepuasan guru terhadap latihan dalam perkhidmatan di Sekolah Menengah daerah Segamat
由: Goh, Geok Poh
出版: (2012) -
Kualiti perkhidmatan pendidikan politeknik di Perak (IR)
由: Siti Aishah Ab Jalil
出版: (2017) -
Hubungan kuasa motivasi guru dan kualiti perkhidmatan dalaman dengan kepuasan pekerjaan guru di sekolah menengah di Kota Bharu, Kelantan (IR)
由: Shazuwani Mustapa
出版: (2015) -
Persepsi guru pra perkhidmatan dan dalam perkhidmatan tentang kualiti guru Matematik (IR)
由: Suha Roslin,
出版: (2005) -
Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
由: Ahmad Bukhari, Abdul Rahim
出版: (2000)