Pembinaan, pengujian instrumen dan pengukuran tahap profesionalisme guru bimbingan dan kaunseling sekolah rendah (IR)
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menguji kesahan dan kebolehpercayaan Instrumen Profesionalisme Guru Bimbingan dan Kaunseling (IPGBK), serta mengukur tahap profesionalisme guru bimbingan dan kaunseling sekolah rendah. Kajian ini menggunakan kaedah kuantitatif dan kualitatif. Pembinaan instrume...
Saved in:
主要作者: | Hamidah Mahmud |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3569 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembinaan dan validasi instrumen pengukuran efikasi kendiri terhadap pentaksiran alternatif dalam kalangan guru (IR)
由: Normarina Abd Rahman
出版: (2016) -
Kompetensi guru bimbingan dan kaunseling berpandukan model pengurusan perkhidmatan bimbingan dan kaunseling Kementerian Pendidikan Malaysia (IR)
由: Mad Islaihi Sabdari
出版: (2017) -
Pembinaan model kompetensi peribadi sosial berdasarkan bimbingan kaunseling peribadi sosial dan pendidikan karakter di sekolah menengah Yogyakarta (IR)
由: - Diana Septi Purnama,
出版: (2016) -
Tahap Celik Komputer Dan Kesan Terhadap Perkhidmatan Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sepenuh Masa Daerah Kota Setar
由: Noor Asyikin, Hj. Shahrom
出版: (2002) -
Persepsi pentadbir sekolah dan guru-guru terhadap perkhidmatan bimbingan dan kaunseling di sekolah-sekolah menengah di bahagian Kuching dan Samarahan
由: Mohamad, Bin Obey.
出版: (1998)