Kecenderungan kemahiran berfikir kritis dan kreatif murid tahun empat dalam mengendalikan eksperimen sains (IR)
Kajian ini bertujuan menentukan kecenderungan kemahiran berfikir kritis dan kreatif murid Tahun 4 melalui aktiviti mengeksperimen dalam mata pelajaran Sains. Kecenderungan kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif murid tersebut dikenal pasti melalui pemerhatian, penulisan dan lisan. Seramai 36 o...
Saved in:
Main Author: | Norhayati Abdul Halim |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3679 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian ciri personaliti kreatif dalam kalangan murid pintar akademik (IR)
by: Ummu Aiman Ismail
Published: (2018) -
Pengajaran kemahiran berfikir kreatif dan kritis : perspektif guru sains sosial /
by: Fatimah Mohd Dahalan
Published: (2002) -
Perlakuan metakognitif murid Tahun Lima dalam penyelesaian masalah matematik (IR)
by: Suzana Anwar
Published: (2015) -
Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
by: Aizinin Aiza Hazrilsuhada,
Published: (2016) -
Kesediaan guru dalam pengajaran Kemahiran Berfikir Secara Kritis dan Kreatif dalam matapelajaran Sains /
by: Normee Abd Rahman
Published: (2001)