Pengaruh konteks dan sumber terhadap proses dalam pengurusan pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah Selangor (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti pengaruh konteks dan sumber terhadap proses pelaksanaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) di Selangor berdasarkan Model CIPP. Ini merupakan kajian kuantitatif yang menggunakan kaedah tinjauan untuk mengutip data. Sampel kajian merupakan 221 orang guru Sekol...
Saved in:
Main Author: | Lizamasayu Idris |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3771 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengurusan Perubahan Pendidikan : Pelaksanaan Kurikulum Sains Sekolah Rendah
by: Zakiah, Mor
Published: (1999) -
Pelaksanaan kurikulum bahasa Aceh di Sekolah Menengah Pertama (SMP) berdasarkan model konteks, input, proses dan produk
by: Razali, ,
Published: (2017) -
Kajian status pengurusan sumber air di lembangan sungai Pahang dalam konteks pengurusan sumber air bersepadu /
by: Tan, Kok Weng
Published: (2007) -
Peringkat keprihatinan guru pendidikan khas bermasalah pembelajaran dalam pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah /
by: Wong, Chin Ho -
Penilaian pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah (KSSR) mata pelajaran dunia sains dan teknologi /
by: Rahayu Johari