Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji tahap pemahaman guru terhadap pelaksanaan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam pengajaran Bahasa Melayu dan kesan pendekatan KBAT terhadap skor penulisan karangan murid. Pendekatan kuantitatif melalui kaedah kuasi eksperimen digunakan dalam kajian ini. Kaji...
Saved in:
主要作者: | Norliza Abdullah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3983 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Analisis elemen kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam penulisan karangan murid berdasarkan Teori Metafora Konsepsi
由: Sharwinthiran Thavarajah
出版: (2021) -
Kesan teknik eksplorasi internet berasaskan pendekatan konstruktivisme terhadap penulisan karangan fakta (IR)
由: Kavitha Ratnam
出版: (2017) -
Kesan pelaksanaan pendekatan pembelajaran koperatif model STAD dalam penulisan karangan Bahasa Melayu murid tingkatan dua
由: Suzana Abu Hassan
出版: (2018) -
Pengajaran kemahiran penulisan karangan naratif bahasa Melayu menggunakan kaedah kata tanya (IR)
由: Mariam Md Saad
出版: (2011) -
Penggunaan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi dalam Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Tamil di sekolah menengah
由: Mageswary Krupiah
出版: (2023)