Pembinaan dan penilaian modul pembelajaran mnemonik EZY bagi konsep pembundaran dalam kalangan murid tahun empat di pedalaman Sarawak (IR)
Kajian ini bertujuan membina dan menentukan keberkesanan modul pembelajaran mnemonik EZY bagi meningkatkan pemahaman konsep pembundaran dalam kalangan murid Tahun Empat di pedalaman Sarawak. Kajian kuantitatif ini menggunakan kaedah kuasi eksperimen. Seramai 41 orang murid terlibat dalam kajian ini....
Saved in:
主要作者: | Nurjailam Hamzah |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4193 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan Modul Bio Three dan kesannya terhadap penguasaan konsep serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
由: Nurashikin Muzafar
出版: (2015) -
Pembinaan modul pengajaran isi padu cecair dengan menggunakan internat bagi pengembangan nilai untuk murid tahun empat /
由: Annalethumy, Anamalai
出版: (2009) -
Pembinaan modul pengembangan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pecahan tahun empat /
由: Ang, Poon Hee
出版: (2017) -
Pembinaan modul Bio-I-think dan kesannya terhadap pencapaian serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
由: Kavitha S.A.Karagaratnan
出版: (2015) -
Keberkesanan kaedah peta minda dan kaedah mnemonik terhadap pencapaian serta minat murid dalam sains
由: Pingalan Gejandran
出版: (2016)