Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti keberkesanan kaedah pembelajaran teradun terhadap pencapaian, minat, pembelajaran kendiri dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) pelajar terhadap pengajaran cerpen. Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi eksperimental telah digunakan dalam kajian...
Saved in:
主要作者: | Hani Harliza Ghazali |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4205 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Tahap kompetensi penggunaan kaedah pembelajaran teradun meggunakan Google Classroom dalam pembelajaran dan pemudahcaraan (PDPC)
由: Sugumar Ganesan
出版: (2022) -
Penerimaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru pra perkhidmatan
由: Nuurul Najwa Zulkifle
出版: (2018) -
Pembinaan modul pembelajaran teradun nutrisi di hujung jari dan kesannya terhadap pencapaian pelajar (IR)
由: Nurul Hafizah Masni
出版: (2017) -
Kesan gaya pembelajaran VARK dan pendekatan pembelajaran pelajar ke atas pencapaian subjek kimia dan kemahiran insaniah secara kaedah pembelajaran teradun melalui media sosial
由: Mohd Shahir, Mohamed Sunar
出版: (2019)