Penerokaan kerangka alternatif dan penyiasatan inisiatif kendiri kanak-kanak prasekolah menerusi pendekatan projek (IR)
Sifat ingin tahu kanak-kanak merupakan asas kepada penerokaan, penemuan, pembentukan pengetahuan dan konsep sains tentang dunia di sekeliling mereka. Justeru, tujuan kajian ini adalah untuk meneroka kerangka alternatif dan penyiasatan inisiatif kendiri kanak-kanak menerusi Pendekatan Projek. Kajian...
Saved in:
Main Author: | Noor Ashikin Mohd Yusop |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4703 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penerokaan Kemahiran Proses Sains Asas dan elemen STEM dalam kalangan kanak-kanak Prasekolah menerusi Pendekatan Projek
by: Khusnidar Muhammad Daud
Published: (2022) -
Penerokaan pengetahuan dan kesedaran pendidikan alam sekitar dalam kalangan kanak-kanak pra sekolah menerusi pendekatan projek (IR)
by: Norazizah Abdul Rahman
Published: (2019) -
Pelaksanaan modul projek penyiasatan dalam meningkatkan komunikasi dan kemahiran sosial kanak-kanak prasekolah (IR)
by: Azizah Zain
Published: (2015) -
Stres dalam kalangan kanak-kanak prasekolah orang asli kaum Senoi: kajian kes
by: Nor Aimi, Harun
Published: (2020) -
Perkembangan kemahiran sosial kanak-kanak melalui bermain: satu kajian kes di sebuah prasekolah (IR)
by: Jaslinah Makantal
Published: (2012)