Pembangunan dan kebolehgunaan indikator kemahiran literasi awal kanak-kanak
Kajian ini bertujuan membangunkan dan menentukan kebolehgunaan IndikatorKemahiran Literasi Awal Kanak-kanak (IKLAK) dalam menilai kemahiran literasi awal yang merangkumibahasa dan komunikasi, konsep cetakan dan cetakan persekitaran, fonemik dan fonetik, bacaan dankefahaman naratif, dan tulisan awal...
Saved in:
Main Author: | Juppri Bacotang |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4799 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhadap kemahiran literasi awal kanak-kanak taska
by: Juppri Bacotang
Published: (2012) -
Pemulihan defisit tumpuan kanak-kanak autistik melalui aktiviti seni visual sebagai intervensi awal
by: Premawathy Vadivil
Published: (2019) -
Kebolehan membaca kanak-kanak prasekolah
by: Ngarip, Zaleha
Published: (2010) -
Kerangka aktiviti imaginasi dalam pembelajaran literasi awal murid Orang Asli
by: Amar Faez Ahmad Fadzil
Published: (2021) -
Perkembangan pembelajaran kanak-kanak perkembangan lewat global (IR)
by: Rusmarini Awang
Published: (2015)