Pembangunan dan kebolehgunaan indikator kemahiran literasi awal kanak-kanak
Kajian ini bertujuan membangunkan dan menentukan kebolehgunaan IndikatorKemahiran Literasi Awal Kanak-kanak (IKLAK) dalam menilai kemahiran literasi awal yang merangkumibahasa dan komunikasi, konsep cetakan dan cetakan persekitaran, fonemik dan fonetik, bacaan dankefahaman naratif, dan tulisan awal...
Saved in:
主要作者: | Juppri Bacotang |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4799 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhadap kemahiran literasi awal kanak-kanak taska
由: Juppri Bacotang
出版: (2012) -
Pemulihan defisit tumpuan kanak-kanak autistik melalui aktiviti seni visual sebagai intervensi awal
由: Premawathy Vadivil
出版: (2019) -
Kebolehan membaca kanak-kanak prasekolah
由: Ngarip, Zaleha
出版: (2010) -
Kerangka aktiviti imaginasi dalam pembelajaran literasi awal murid Orang Asli
由: Amar Faez Ahmad Fadzil
出版: (2021) -
Perkembangan pembelajaran kanak-kanak perkembangan lewat global (IR)
由: Rusmarini Awang
出版: (2015)