Pelaksanaan KSSR pendidikan khas (Pendidikan Jasmani) bermasalah peembelajaran
Kajian ini bertujuan untuk menilai tahap pengetahuan guru terhadap Kurikulum Standard Sekolah Rendah Pendidikan Khas (KSSRPK) Pendidikan Jasmani Bermasalah Pembelajarandaripada empat aspek utama iaitu kurikulum, kemahiran dan pengendalian, pentaksiran danpelaksanaan. Seramai 122 orang guru Program P...
Saved in:
Main Author: | Rustam Siis |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5309 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penyediaan fasiliti orang kelainan upaya penglihatan di sekolah-sekolah pendidikan khas (kes kajian: sekolah-sekolah pendidikan khas bermasalah penglihatan
by: Syed Samaldin, Sharifah Haslina
Published: (2010) -
Kesesuaian pelaksanaan Program Pendidikan Khas di Politeknik Johor Bahru
by: Kamaruzaman, Nurulziha
Published: (2009) -
Kesan kaedah gabung bunyi kata terhadap literasi awal Al-Quran dalam kalangan murid-murid pendidikan khas bermasalah pembelajaran (IR)
by: Aminuddin Khalit
Published: (2015) -
Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
by: Abidah Abd. Rahman
Published: (2014) -
Kesediaan guru dalam melaksanakan rancangan pendidikan individu dalam pendidikan islam bagi pelajar pendidikan khas
by: Moridan, Suhaimie
Published: (2013)