Perspektif guru terhadap pelaksanaan kurikulum standard reka bentuk dan teknologi (RBT) tingkatan satu di sekolah menengah
Kajian ini bertujuan menilai pelaksanaan Kurikulum Standard Reka Bentuk dan Teknologi (KSRBT) Tingkatan Satu di Sekolah Menengah Malaysia. Penilaian dilakukan menggunakan modelpenilaian CIPP yang dipelopori oleh Stufflebeam (1971). Aspek yang dinilai adalah aspekkonteks dan aspek input. Aspek kontek...
Saved in:
Main Author: | Felicity John French Udin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5311 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kriteria guru reka bentuk dan teknologi (RBT) terhadap teknologi hijau
by: Saidatul Amira Hamzah
Published: (2020) -
Pembangunan modul lakaran dan kesannya terhadap pencapaian murid dalam mata pelajaran Reka Bentuk Teknologi (RBT)
by: Nor Anisah Ahmad
Published: (2021) -
Amalan pengintegrasian teknologi guru bukan pengkhususan mata pelajaran reka bentuk dan teknologi (rbt) sekolah menengah di Negeri Sabah
by: Cathrine Masingan
Published: (2022) -
Stres guru yang mengajar subjek reka bentuk dan teknologi (RBT) di sekolah rendah di Kuantan
by: Mohd Taha, Norreza
Published: (2014) -
Pembangunan modul Sequin topik Reka Bentuk Fesyen, mata pelajaran Reka Bentuk dan Teknologi tingkatan satu
by: Maswani Ismail
Published: (2023)