Penilaian keberkesanan program pembelajaran non-formal Orang Asli dewasa di Malaysia
Kajian kuantitatif menggunakan kaedah penilaian program ini bertujuan untuk menilai aspek input,output, outcome dan impact bagi tiga program pembelajaran non-formal Orang Asli dewasa iaituProgram Kelas Dewasa bagi Ibubapa Murid Orang Asli dan Peribumi (KEDAP KPM), Program KelasDewasa Asli dan Peribu...
Saved in:
Main Author: | Halif Md Saleh |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5319 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian latihan kemahiran Vokasional bagi Orang Asli (IR)
by: Zamani Ibrahim
Published: (2016) -
Kerangka aktiviti imaginasi dalam pembelajaran literasi awal murid Orang Asli
by: Amar Faez Ahmad Fadzil
Published: (2021) -
Gaya pembelajaran murid orang asli di Perak dalam pendidikan Islam (IR)
by: Mohamad Yusri Bakir
Published: (2017) -
Kekangan dalam pendidikan pelajar dewasa : kajian ke atas pelajar Sarjana Pendidikan Teknik dan Vokasional di KUiTTHO
by: Ahmad, Abdul Wahab
Published: (2002) -
Pendidikan dan Perpaduan Nasional di Malaysia : Satu Penilaian Keberkesanan Program Sekolah Wawasan Berdasarkan Pelaksanaan di Sekolah Model
by: Ahmad, Ahmad Rusdi
Published: (2004)