Pembinaan dan penilaian modul pengajaran dan pembelajaran Matematik berasaskan masalah dengan penerapan saintifik
Kajian ini bertujuan membina dan menilai modul pengajaran dan pembelajaran matematikberasaskan masalah dengan pendekatan saintifik (PBMS). Kajian ini menggunakan duapendekatan iaitu penyelidikan pembangunan dan kaedah kuasi- eksperimen. Penyelidikanpembangunan yang diaplikasi dalam kajian ini adal...
Saved in:
Main Author: | Ahmad |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5324 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan model berstruktur pencapaian Matematik berasaskan transisi dengan penerapan orientasi pembelajaran Matematik (IR)
by: Nor Hashimah Abu Bakar
Published: (2016) -
Pembinaan dan penilaian modul pembelajaran biologi berteraskan pembelajaran berasaskan masalah berperancahan (IR)
by: Suzilawati Shamsudin
Published: (2016) -
Penerapan kemahiran insaniah dalam pengajaran dan pembelajaran penyelesaian masalah matematik di sekolah rendah
by: Mahani, Ahmad
Published: (2021) -
Penilaian kursus penyelesaian masalah matematik berasaskan web dengan pendekatan konstruktivis
by: Lai, Kim Leong
Published: (2006) -
Pembangunan model pengajaran R-STEM berasaskan projek dengan penerapan elemen membina hubungan untuk pembelajaran Matematik Sekolah Rendah
by: Mohamad Nurizwan Jumiran
Published: (2023)