Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
Tujuan kajian ini adalah untuk menentukan kesanns terhadap Kemahiran Proses Sains Bersepadu dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi. Kajian ini menggunakan rekabentuk kuasi-eksperimen menggunakan ujian pra dan pasca. Pembinaanmodul ini adalah berasaskan model ADDIE yang terdiri daripada fasa analisis, fa...
Saved in:
主要作者: | Hamidah Mat |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5368 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017) -
Pengetahuan, kemahiran dan sikap guru sains terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi /
由: Siti Mariam Zazam -
Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
由: Aizinin Aiza Hazrilsuhada,
出版: (2016) -
Kesan penggunaan peta pemikiran i-Think terhadap pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi murid dan tabiat berfikir dalam mata pelajaran sains tahun enam
由: Aspazaida Yob
出版: (2019) -
Keberkesanan pembelajaran koperatif terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran komunikasi dalam kalangan murid sains rumah tangga tingkatan empat
由: Takko, Misra
出版: (2020)