Kesediaan, penerimaan dan pengoperasian guru reka bentuk dan teknologi terhadap amalan dalam pentaksiran berasaskan sekolah
Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) merupakan satu pentaksiran yang bersifatholistik iaitu menilai aspek kognitif (intelek), afektif (emosi dan rohani) dan psikomotor(jasmani) selaras dengan Falsafah Pendidikan Kebangsaan dan Kurikulum StandardSekolah Rendah (KSSR). Kajian ini bertujuan mengenal pa...
Saved in:
Main Author: | Siti Nor Aisah Moktar |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5394 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesediaan, penerimaan dan pengoperasian guru kemahiran hidup bersepadu terhadap amalan pentaksiran berasaskan sekolah
by: Kassim, Mohd Khairi
Published: (2018) -
Hubungan kesediaan, penerimaan, pengoperasian dan keprihatinan guru kemahiran hidup bersepadu pertanian dengan amalan pentaksiran berasaskan sekolah
by: Jaba, Salmiah
Published: (2013) -
Kriteria guru reka bentuk dan teknologi (RBT) terhadap teknologi hijau
by: Saidatul Amira Hamzah
Published: (2020) -
Kesediaan dan amalan guru ekonomi tingkatan enam dalam melaksanakan pentaksiran kerja kursus berasaskan sekolah /
by: Md Nazri Rahim -
Reka bentuk dan pembangunan modul pentaksiran pendidikan kesihatan bagi guru tahun satu untuk pelaksanaan pentaksiran bilik darjah
by: Kumaran Gengatharan
Published: (2022)